تصاویر مفهومی زیبا از آیفون 8 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 4193
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

مدت زیادی به انتشار آیفون بعدی مانده است اما از الان تصاویری مفهومی از شکل و شمایل آن به انتشار می‌رسد. سال آینده دهمین سالگرد تولید گوشی‌های آیفون است و باید دید اپل چه سورپرایزی برای طرفدارانش در نظر گرفته است.

به سختی دو ماه از انتشار گوشی آیفون 7 می‌گذرد اما اکنون شاهد ارائه تصاویری مفهومی از آیفون بعدی با صفحه نمایشی بدون حاشیه هستیم و هر فردی که به گوشی‌های هوشمند علاقه خاصی داشته باشد، از شنیدن این ویژگی فوق‌العاده ذوق‌زده خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که آیفون سال آینده تغییرات گسترده‌ای را نسبت به آیفون 7 تجربه خواهد کرد و این تغییرات دکمه Home و حاشیه صفحه نمایش گوشی را شامل می‌شود. این تغییرات را همراه یک صفحه نمایش OLED خمیده تصور کنید تا یکی از زیباترین آیفون‌های ساخته شده تاکنون، در ذهنتان شکل بگیرد. برای دیدن این تصور جذاب به پایین نگاهی بیندازید:

 

 

در کنار تغییراتی که در رابطه با طراحی فیزیکی قرار است صورت گیرد، طرفداران اپل به این تصور رسیده‌اند که این کمپانی احتمالا یک گزینه دیگر به رنگ‌بندی آیفون با نام Jet White اضافه خواهد کرد؛ و این هم نتیجه ادغام تصور قبلی آیفون 8 را با رنگ جت وایت:

 

با توجه به سخنان تحلیلگر، Ming-Chu Kuo، اپل ممکن است آیفون بعدی را در سه نسخه متفاوت عرضه نماید؛ دو نسخه در اندازه حال حاضر نسخه‌های پلاس و با دو لنز دوربین و یکی نیز در اندازه عادی با یک لنز. از ویژگی‌های دیگری که احتمال می‌رود در آیفون بعدی شاهد باشیم می‌توان به اسکنر رتینا، انتقال سنسور تاچ آیدی به پشت صفحه نمایش و همچنین اضافه کردن تکنولوژی واقعیت‌افزوده به دوربین گوشی اشاره نمود.

البته ممکن است تمامی این شایعات در زمان عرضه آیفون بعدی یک خاطره به حساب بیایند و هیچ‌کدام به واقعیت نزدیک نباشند اما در حال حاضر می‌توان با داشتن چنین تصوراتی در رابطه با دهمین سالگرد ساخت آیفون خیال‌پردازی کرد. نظر شما در مورد آیفون بعدی چیست؟

Cult of Mac


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در یک شنبه 30 آبان 1395 ساعت 12:15 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: iPhone 8 آیفون 8 تصاویر آیفون 8